Warsztaty fotograficzne

SzkoleniaFoto.pl

Plenerowe warsztaty Kreatywnej Fotografii Dziecięcej Mariola Glajcar

szkoleniafoto pl plenerowe warsztaty fotografii dzieciecej mariola glajcar zajawka

Zapraszamy do niewielkiego i bardzo kameralnego gospodarstwa agroturystycznego w Sulimierzu na warsztaty kratywnej fotografii dziecięcej, które poprowadzi niezwykle utalentowana Mariola Glajcar .W Sielskim Zakątku będziecie mieli okazję na poprawę swojego warsztatu, poznanie technik oraz prawidłowej kompozycji co w konsekwencji pozwoli na zrozumienie  specyfiki fotografii dziecięcej w sposób bardziej kreatywny. Drugiego dnia zaplanowany jest moduł obróbkowy . Będzie niezwykle intensywnie!!!!!

 

 

 

 

 

PLENROWE WARSZTATY KREATYWNEJ FOTOGRAFII DZIECIĘCEJ - MARIOLA GLAJCAR

 

RAMOWY PLAN WARSZTATÓW :

 

DZIEŃ 1- SOBOTA :

10:00 – 11:00  zakwaterowanie, przełamywanie lodów czyli krótka integracja po to by dalsza praca przebiegała w przyjemnej atmosferze. Kilka chwil na podzielenie się Waszymi doświadczeniami, celami zawodowymi i głównymi oczekiwaniami wobec mnie.

11:00 - 14:00 Część teoretyczna w dużej mierze uzależniona będzie od Was – Waszego doświadczenia i wiedzy.

* poruszymy podstawowe zagadnienia, bez których wykonanie zdjęcia nie byłoby możliwe
* przysłona, głębia, ogniskowa, czas czyli tematy, które dobrze znacie, a które warto utrwalić przed wyruszeniem w plener ( ten moduł jet pomijany, jeśli grupa ustali że jest on zbędny)
* światło i jego rola – czyli kilka słów o tym jak wykorzystać magię zastanego światła.
* czas i miejsce- znaczenie miejsca oraz godziny w tworzeniu niepowtarzalnego obrazu.
* strój – rola dodatków, kolorów i stroju w kompozycji.
* etapy tworzenia kreatywnego obrazu- czyli o tym co, jak i kiedy fotografować by stworzyć spójną całość
* praca nad sobą – czyli o motywacji do samorozwoju, wpływie wyznaczonych celów na nasze dalsze fotograficzne działania.
* praca z klientem – czyli poszukanie złotego środka w negocjacjach.
* kopiowanie czy inspiracja – jak odnaleźć siebie i swojej własnej niepowtarzalnej cząstki magii.
* portfolio – czyli wspólne omówienie Waszych zdjęć.

14:00 - 14:30 obiad

14:30 - 15:30

* przygotowanie do pracy z modelką.
* kilka słów o emocjach- co pragniemy pokazać oraz jak rozmawiać z modelem by dalsza współpraca była możliwa.
* wspólne ubieranie modelki
* dopracowanie miejsca plenerowego

15:30 - 18:00 Ruszamy w plener. Wspólnie stworzymy nietuzinkowy klimat, dzięki któremu zdjęcia nabiorą swej wyjątkowości.
Kameralna grupa pozwoli nam na swobodną pracę i świetną zabawę, podczas której można  liczyć na pomoc Prowadzącej .

2 DZIEŃ -  NIEDZIELA :

9:00 - 17:00  zabieramy się do pracy, czyli czas na obróbkę ; około godz. 14 - przerwa obiadowa

- Omówienie efektów z dnia poprzedniego.

- Analiza narzędzi do selekcji zdjęć

– Kilka słów o usprawnieniu swojej pracy, szybkiej selekcji, pracy na kilku kadrach równocześnie

– Selekcja kilku kadrów, nad którymi będziemy pracować.

- Prowadząca obrabia przykładowe zdjęcia, tłumacząc i wyjaśniając wszystko, krok po kroku, tak aby każdy mógł zrobić niezbędne notatki.

-Samodzielna praca nad własnymi zdjęciami, przy pomocy Prowadzącej 

-Podsumowanie  spotkania, pytania i odpowiedzi do Prowadzącej

17: 00 Zakończenie warsztatów

 

Termin warsztatów : 21-21.09.2019 
Koszt warsztatów :  2200 PLN brutto
Miejsce : Sulimierz, Agroturystyka "Sielska Kraina"
Liczba uczestników : max 10 uczestników 
Uczestnik powinien ze sobą zabrać : dowolny aparat cyfrowy wraz z obiektywem portretowym , laptop z zainstalowanym programem Photoshop
Cena zawiera : nocleg, pełne wyżywienie, ognisko, napoje, przekąski,
zapewniamy profesjonalne małe Modelki 

* podana cena jest kwotą brutto - wystawiamy fakturę VAT
Regulamin - warsztaty
Zakup jako Prezent!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
raczej cyfry :)
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. Dz. U. Nr 133, Poz. 883).
Zapoznałem(am) się z Regulaminem zakupu
0.00 PLN