Warsztaty fotograficzne

SzkoleniaFoto.pl

Warsztaty

Warsztaty Fotografii Noworodkowej 13.10.2018

szkoleniafoto pl warsztaty fotografii noworodkowej szczecin .zajawka

Serdecznie zapraszamy na warsztaty fotografii noworodkowej, które poprowadzi doświadczona w tej dziedzinie Magdalena Borys.
Zaczynasz swoja przygodę z fotografią noworodkową, a może chcesz po prostu robić lepsze zdjęcia kilkudniowych maluszków ? Na naszych warsztatach dowiesz się jak świadomie dobierać stylizację , jak układać noworodka, jak radzić sobie z nietypowymi sytuacjami podczas sesji, jak wykorzystywać światło zastane, aby zdjęcia miały w sobie to "coś", czy jak unikać błędów podczas fotografowania noworodka.
Zajęcia nastawione są na praktykę, ale wiedzy teoretycznej również nie braknie. Omówimy również zagadnienia dotyczące marketingu oraz obróbki cyfrowej w programie Adobe Photoshop. 

Czytaj więcej...

Adobe Lightroom -pierwsze kroki Szczecin 30.09.2018

szkoleniafoto pl kurs adobe lightroom pierwsze kroki szczecin szkolenie lightroom dobry kurs LR

Serdecznie zapraszamy na cykl warsztatów - Krótko i na temat...Jak wskazuje nazwa jest to kurs obróbki cyfrowej zdjęć w pigułce.  Intensywne kompendium wiedzy teoretycznej połączonej z praktyka - na pewno rozwieje Twoje wątpliwości w tematyce obróbki plików RAW w cyfrowej ciemni  jaką jest Adobe Lightroom.

Czytaj więcej...

Kurs Fotografia dla średniozaawansowanych Szczecin 23-25.11.2018

kurs fotografia dla sredniozaawansowanych 23 25 11 2018 szkoleniafoto szczecin zajawka kopia

Wszechstronny kurs fotografii dla osób, które znają już zasady prawidłowej ekspozycji i mają solidne podstawy manualnej obsługi aparatu. Jeśli chcesz "wycisnąć" ze swojego sprzętu coś więcej i wkroczyć w poziom bardziej zaawansowany , to jest to szkolenie skierowane właśnie do Ciebie. 
Kurs "Fotografia dla średniozaawansowanych" jest świetną kontynuacją naszego szkolenia z podstaw "Fotografia - pierwsze kroki"
Ugruntujesz swoją wiedzę i poszerzysz ją o nowe umiejętności fotograficzne. 

Czytaj więcej...

Albert Finch - zmysł, dotyk, emocje... 27-28.10.2018

Albert Finch - zmysł, dotyk, emocje... 27-28.10.2018 Serdecznie zapraszamy na warsztaty z Albertem Finchem ....tym razem edycja apartamentowo-studyjna. Bardzo intensywne zajęcia podczas, których towarzyszyć nam będa doświadczone modelki. Poznamy tajniki pracy Alberta - w  szczególności Jego sposób operowania światłem zastanym. Dodatkową zaletą naszych szkoleń jest to, iż odbywają się one w bardzo kameralnym gronie - maksymalnie 9 osób!Dzięki temu każdy z uczestników ma dużo czasu na  indywidualną prace z modelka pod okiem Prowadzącego.

Czytaj więcej...

Adobe Photoshop pierwsze kroki Szczecin 30.09.2018

szkoleniafoto pl kurs adobe photoshoop pierwsze kroki szczecin szkolenie photoshoop mega kursy

Serdecznie zapraszamy na cykl warsztatów - Krótko i na temat...Jak wskazuje nazwa jest to kurs obróbki cyfrowej zdjęć portretowych w pigułce.  Intensywne kompendium wiedzy teoretycznej połączonej z praktyka - na pewno rozwieje wątpliwości w tematyce obróbki plików RAW w cyfrowej ciemni  jaką jest Adobe Photoshop. Dzięki tym warsztatom zdobędziecie umiejętność sprawnego wykorzystania funkcji do obróbki portretu tak, by w maksymalnym stopniu wykorzystać możliwości jakie daje nam współczesna fotografia cyfrowa. Wasze zdjęcia zyskają zupełnie nowy wymiar, rozwiną skrzydła, gdy poddacie obróbce cyfrowy negatyw w programie Photoshop.

Czytaj więcej...

Warsztaty w studio - Krótka historia o miłości.....16-17.03.2019

szkoleniafoto pl warsztaty fotografii ukasz brodala krotka historia o milosci kurs akt szkolenie warsztaty autorskieSerdecznie zapraszamy na autorskie warsztaty fotografii studyjnej, które poprowadzi Łukasz Brodala - dwukrotny laureat nagrody Fotoerotica. 
Krótka historia o miłości…...czyli fotografia subtelna, zmysłowa, niezwykle naturalna i uwalniająca kobiece emocje.
Brzmi jak temat z filmu ? Przyznam, że troszkę tak miało być....W swoich fotografiach przedstawiających człowieka dążę do jak największej naturalności, uchwycenia momentu w taki sposób, aby zdjęcie wyglądało jak klatka filmowa.
Warsztaty skierowane są do osób, które podstawy i obsługę aparatu mają już opanowane :) Dodatkową zaletą jest to, iż odbywają się w małej grupie i przyjaznej atmosferze. 

Czytaj więcej...

Kurs fotografii pierwsze kroki - Szczecin 15-16.12.2018

Kurs fotografii pierwsze kroki - Szczecin 15-16.12.2018Zaczynasz swoją przygodę z fotografią ?   Może już dawno masz w torbie lustrzankę i nadal nie potrafisz wykorzystać jej potencjału ? Jeśli fotografujesz w trybie automatycznym, a takie hasła jak ekspozycja, histogram czy pomiar światła są Ci obce to zapraszam na kurs z podstaw fotografii. Szkolenie to będzie nastawione na praktykę - teorii tylko tyle ile jest niezbędne, aby poznać swój aparat. Na pewno nie poznacie historii fotografii czy innej tematyki , która nie przyda się podczas fotografowania. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych - w zamian oferuję swoje wieloletnie doświadczenie w przekazywaniu wiedzy zawiązanej z fotografią - zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

Czytaj więcej...

Adobe Lightroom pierwsze kroki Kalisz 20.01.2019

Adobe Lightroom pierwsze kroki Kalisz 20.01.2019Są to szkolenia skierowane do osób, które chcą poznać tajniki obróbki zdjęć w najbardziej popularnym programie do postprocessingu - Adobe Lightroom. Jest to fantastyczne narzędzie, dedykowane zarówno dla profesjonalnych fotografików jak i osób, które pasjonują się tą dziedziną i chcą, by robione przez nich zdjęcia zyskały na jakości dzięki zastosowanej obróbce. Dzięki tym warsztatom zdobędziecie umiejętność sprawnego wykorzystania funkcji Lightrooma, jak również sposoby bezproblemowego i szybkiego katalogowania zdjęć oraz ich edycji - tak, by w maksymalnym stopniu wykorzystać możliwości jakie daje nam współczesna fotografia cyfrowa. Wasze zdjęcia zyskają zupełnie nowy wymiar, rozwiną skrzydła, gdy wywołacie cyfrowy negatyw w programie Lightroom.

 

 

Czytaj więcej...

Kurs fotografii pierwsze kroki - Kalisz 19.01.2019

Kurs fotografii pierwsze kroki - Kalisz 19.01.2019Zaczynasz swoją przygodę z fotografią ?   Może już dawno masz w torbie lustrzankę i nadal nie potrafisz wykorzystać jej potencjału ? Jeśli fotografujesz w trybie automatycznym, a takie hasła jak ekspozycja, histogram czy pomiar światła są Ci obce to zapraszam na kurs z podstaw fotografii. Szkolenie to będzie nastawione na praktykę - teorii tylko tyle ile jest niezbędne, aby poznać swój aparat. Na pewno nie poznacie historii fotografii czy innej tematyki , która nie przyda się podczas fotografowania. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych - w zamian oferuję swoje wieloletnie doświadczenie w przekazywaniu wiedzy zawiązanej z fotografią - zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

 

 

 

Czytaj więcej...

Kurs fotografii pierwsze kroki - Leszno 10.02.2019

Kurs fotografii pierwsze kroki - Leszno 10.02.2019Zaczynasz swoją przygodę z fotografią ?   Może już dawno masz w torbie lustrzankę i nadal nie potrafisz wykorzystać jej potencjału ? Jeśli fotografujesz w trybie automatycznym, a takie hasła jak ekspozycja, histogram czy pomiar światła są Ci obce to zapraszam na kurs z podstaw fotografii. Szkolenie to będzie nastawione na praktykę - teorii tylko tyle ile jest niezbędne, aby poznać swój aparat. Na pewno nie poznacie historii fotografii czy innej tematyki , która nie przyda się podczas fotografowania. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych - w zamian oferuję swoje wieloletnie doświadczenie w przekazywaniu wiedzy zawiązanej z fotografią - zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

Czytaj więcej...

Biało - Czarne Plenery V Edycja 16-19.05.2019

szkoleniafoto pl plenery fotograficzne w sulimierzu zajawka 1Plenerowe spotkania fotograficzne skierowane do osób, które połknęły już bakcyla fotograficznego i ciągle im mało focenia :) Świetna propozycja dla fotografów chcących poszerzyć swoje portfolio.
Tym razem zapraszamy nie na warsztaty, a na spotkania fotograficzne , na których fotografowie wspólnie z Modelkami sami organizują swój czas i tworzą wyjątkowe kadry.
Ze swojej strony zapewniam  noclegi oraz pełne wyżywienie - w zależności jaka opcję spędzenia czasu wybierzecie.

 

Czytaj więcej...

Sensualny świat Alberta Fincha 31.08-02.09.2018

Sensualny świat Alberta Fincha 31.08-02.09.2018

Zapraszamy do niewielkiego i bardzo kameralnego gospodarstwa agroturystycznego w Sulimierzu na warsztaty fotografii sensualnej, które poprowadzi Albert „Finch”.
Tematyką warsztatów będzie fotografia portretowa, sensualna, aktowa - pod okiem Alberta będziecie mieli okazję do stworzenia niesamowitych zdjęć w bardzo klimatycznym miejscu. Dodatkową zaletą naszych szkoleń jest to, iż odbywają się one w kameralnym gronie, w Sulimierzu, gdzie pomysły na zdjęcia się nie kończą. Dzięki temu każdy z uczestników ma dużo czasu na indywidualną prace z modelka pod okiem prowadzącego.

Czytaj więcej...

Szkolenia indywidualne

W związku z licznymi zapytaniami przygotowaliśmy dla Państwa ofertę szkoleń indywidualnych - dostosowanych bezpośrednio na konkretne potrzeby Uczestnika tego typu kursów. Są one skierowane m.in. dla osób, które nie mogły zapisać się na zajęcia grupowe oraz dla wszystkich preferujących indywidualne spotkania z naszym szkoleniowcem www.lukaszbrodala.pl

W przypadku zajęć indywidualnych zyskujemy nieograniczona możliwość dostosowania intensywności spotkań (od 1 do 5 razy w tygodniu)

Mamy całkowitą dowolność w wyborze długości zajęć (od 60 minut po dowolną wielokrotność tego czasu) - preferowane spotkania m.in. 2-godzinne.

Zakres kursu jest dobierany na podstawie analizy potrzeb konkretnego Uczestnika - począwszy od podstaw fotografii, poprzez jej bardziej zaawansowane dziedziny oraz obróbkę cyfrową zdjęć w programach takich jak Adobe Lightroom, Photoshop czy Capture One. Są świetną alternatywą do zajęć grupowych, gdy nasza wiedza, którą już posiadamy ma zostać usystematyzowana.

Szkolenia indywidualne to również większa intensywność (100 procent czasu wykładowcy poświęcone jest Kursantowi )

W celu wysłania zapytania proszę o wypełnienie formularza.

* podana cena jest kwotą brutto - wystawiamy fakturę VAT
Regulamin - warsztaty
Zakup jako Prezent!

Czytaj więcej...

Kurs fotografii pierwsze kroki - Gdańsk 26.01.2019

Kurs fotografii pierwsze kroki - Gdańsk 26.01.2019Zaczynasz swoją przygodę z fotografią ?   Może już dawno masz w torbie lustrzankę i nadal nie potrafisz wykorzystać jej potencjału ? Jeśli fotografujesz w trybie automatycznym, a takie hasła jak ekspozycja, histogram czy pomiar światła są Ci obce to zapraszam na kurs z podstaw fotografii. Szkolenie to będzie nastawione na praktykę - teorii tylko tyle ile jest niezbędne, aby poznać swój aparat. Na pewno nie poznacie historii fotografii czy innej tematyki , która nie przyda się podczas fotografowania. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych - w zamian oferuję swoje wieloletnie doświadczenie w przekazywaniu wiedzy zawiązanej z fotografią - zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

Czytaj więcej...

Kurs fotografii pierwsze kroki - Poznań 02.02.2019

zajawka poznan poczatekZaczynasz swoją przygodę z fotografią ?   Może już dawno masz w torbie lustrzankę i nadal nie potrafisz wykorzystać jej potencjału ? Jeśli fotografujesz w trybie automatycznym, a takie hasła jak ekspozycja, histogram czy pomiar światła są Ci obce to zapraszam na kurs z podstaw fotografii. Szkolenie to będzie nastawione na praktykę - teorii tylko tyle ile jest niezbędne, aby poznać swój aparat. Na pewno nie poznacie historii fotografii czy innej tematyki , która nie przyda się podczas fotografowania. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych - w zamian oferuję swoje wieloletnie doświadczenie w przekazywaniu wiedzy zawiązanej z fotografią - zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

Czytaj więcej...

Kurs fotografii pierwsze kroki - Wrocław 09.02.2019

szkoleniafoto pl kurs fotografii pierwsze kroki wrocaw.zajawkaZaczynasz swoją przygodę z fotografią ?   Może już dawno masz w torbie lustrzankę i nadal nie potrafisz wykorzystać jej potencjału ? Jeśli fotografujesz w trybie automatycznym, a takie hasła jak ekspozycja, histogram czy pomiar światła są Ci obce to zapraszam na kurs z podstaw fotografii. Szkolenie to będzie nastawione na praktykę - teorii tylko tyle ile jest niezbędne, aby poznać swój aparat. Na pewno nie poznacie historii fotografii czy innej tematyki , która nie przyda się podczas fotografowania. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych - w zamian oferuję swoje wieloletnie doświadczenie w przekazywaniu wiedzy zawiązanej z fotografią - zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

Czytaj więcej...