Warsztaty fotograficzne

SzkoleniaFoto.pl

Warsztaty

Adobe Lightroom, Photoshop, Portret w studio - Krótko i na temat....

Szkoleniafoto pl zajawka krotko i na tematZapraszamy na nowy cykl spotkań fotograficznych "Krótko i na temat -....". Dlaczego taka nazwa ? Właśnie dlatego, iż podczas  zajęć będzie konkretnie w danym temacie, bez zbędnych informacji. Pomimo, iż spotkania planujemy na około 3 godziny to zapewniamy Was, iż informacji przedstawiających daną temetyke fotograficzną będzie sporo :) Szkolenia nastawione są na praktykę - podczas całych zajęć skupiamy się na fotografowaniu, obserwowaniu rezultatów naszej pracy oraz omawianiu ewentualnych błędów, aby unikać ich w przyszłości. Pokażemy Wam jak w świadomy sposób posługiwać się posiadanym sprzętem, tak by uzyskać zamierzone efekty.

Czytaj więcej...

Warsztaty Fotografii Noworodkowej 02.12.2017

szkoleniafoto pl warsztaty fotografii noworodkowej szczecin 02 12 2017.zajawka

Serdecznie zapraszamy na warsztaty fotografii noworodkowej, które poprowadzi doświadczona w tej dziedzinie Magdalena Borys.
Zaczynasz swoja przygodę z fotografią noworodkową, a może chcesz po prostu robić lepsze zdjęcia kilkudniowych maluszków ? Na naszych warsztatach dowiesz się jak świadomie dobierać stylizację , jak układać noworodka, jak radzić sobie z nietypowymi sytuacjami podczas sesji, jak wykorzystywać światło zastane, aby zdjęcia miały w sobie to "coś", czy jak unikać błędów podczas fotografowania noworodka.
Zajęcia nastawione są na praktykę, ale wiedzy teoretycznej również nie braknie. Omówimy również zagadnienia dotyczące marketingu oraz obróbki cyfrowej w programie Adobe Photoshop. 

Czytaj więcej...

Piotr Pietryga - Mokry Kolodion 18.11.2017 / 19.11.2017

Piotr Pietryga - Mokry Kolodion 18.11.2017 / 19.11.2017Serdecznie zapraszamy na warsztaty z  techniki mokrego kolodionu i wykonywania ambrotypów - niezwykłych fotografii powstałych ze srebra osiadłego na szklanych płytach.
Ambrotypia to fotografia oparta na metodzie mokrego kolodionu, gdzie obraz jest tworzony przez osiadłe na szklanych płytach srebro. Prace mienią się niespotykanym światłem w partiach jasnych, a ich czerń pozostaje nieprzenikniona. Daje to wrażenie trójwymiarowości.Każdy ambrotyp jest unikalny, z racji, że jest to ręczny proces, nie sposób jest zrobić dwóch identycznych ambrotypów.
Przewidziane jest maksimum 6 miejsc, cena za kurs wynosi 579 zł. Warsztaty odbywają się w małej grupie i przyjaznej atmosferze. 

Czytaj więcej...

Fotografia Kulinarna od A do Z - Szczecin 04.02.2018

Fotografia Kulinarna od A do Z - Szczecin 04.02.2018Serdecznie zapraszamy na warsztaty fotografii kulinarnej. Są one przeznaczone dla miłośników kulinariów, blogerów, menagerów restauracji , jak również dla tych którzy z fotografowaniem dań wiążą nadzieję na przyszłą karierę :) Pamiętajmy, że prawidłowo wykonane i przygotowane zdjęcie jest głównym narzędziem marketingowym w rękach restauracji, hoteli, producentów najróżniejszych produktów spożywczych, portali , blogów oraz wydawnictw kulinarnych. Dzięki tym zajęciom w mig opanujesz wiedzę, która pozwoli Ci uwiecznić Twoje kulinarne dzieła. Zdobędziesz wiedzę teoretyczną i PRAKTYCZNĄ dotyczącą sprzętu, kompozycji oraz sposobu oświetlenia fotografowanego obiektu. Nauczysz się obrabiać zdjęcia w cyfrowej ciemni - dodawać efekty, korygować wady i udostępniać efekty Twojej pracy.

Czytaj więcej...

Kurs fotografii pierwsze kroki - Szczecin 06-07.01.2018

Kurs fotografii pierwsze kroki - Szczecin 06-07.01.2018Zaczynasz swoją przygodę z fotografią ?   Może już dawno masz w torbie lustrzankę i nadal nie potrafisz wykorzystać jej potencjału ? Jeśli fotografujesz w trybie automatycznym, a takie hasła jak ekspozycja, histogram czy pomiar światła są Ci obce to zapraszam na kurs z podstaw fotografii. Szkolenie to będzie nastawione na praktykę - teorii tylko tyle ile jest niezbędne, aby poznać swój aparat. Na pewno nie poznacie historii fotografii czy innej tematyki , która nie przyda się podczas fotografowania. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych - w zamian oferuję swoje wieloletnie doświadczenie w przekazywaniu wiedzy zawiązanej z fotografią - zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

Czytaj więcej...

Kurs fotografii pierwsze kroki - Kalisz 13.01.2018

Kurs fotografii pierwsze kroki - Kalisz 13.01.2018Zaczynasz swoją przygodę z fotografią ?   Może już dawno masz w torbie lustrzankę i nadal nie potrafisz wykorzystać jej potencjału ? Jeśli fotografujesz w trybie automatycznym, a takie hasła jak ekspozycja, histogram czy pomiar światła są Ci obce to zapraszam na kurs z podstaw fotografii. Szkolenie to będzie nastawione na praktykę - teorii tylko tyle ile jest niezbędne, aby poznać swój aparat. Na pewno nie poznacie historii fotografii czy innej tematyki , która nie przyda się podczas fotografowania. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych - w zamian oferuję swoje wieloletnie doświadczenie w przekazywaniu wiedzy zawiązanej z fotografią - zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

 

 

 

Czytaj więcej...

Kurs fotografii pierwsze kroki - Leszno 03.02.2018

Kurs fotografii pierwsze kroki - Leszno 03.02.2018Zaczynasz swoją przygodę z fotografią ?   Może już dawno masz w torbie lustrzankę i nadal nie potrafisz wykorzystać jej potencjału ? Jeśli fotografujesz w trybie automatycznym, a takie hasła jak ekspozycja, histogram czy pomiar światła są Ci obce to zapraszam na kurs z podstaw fotografii. Szkolenie to będzie nastawione na praktykę - teorii tylko tyle ile jest niezbędne, aby poznać swój aparat. Na pewno nie poznacie historii fotografii czy innej tematyki , która nie przyda się podczas fotografowania. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych - w zamian oferuję swoje wieloletnie doświadczenie w przekazywaniu wiedzy zawiązanej z fotografią - zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

Czytaj więcej...

Sensualny świat Alberta Fincha - Sulimierz 18-20.05.2018

Sensualny świat Alberta Fincha - Sulimierz 18-20.05.2018

Zapraszamy do niewielkiego i bardzo kameralnego gospodarstwa agroturystycznego w Sulimierzu na warsztaty fotografii sensualnej, które poprowadzi Albert „Finch”.
Tematyką warsztatów będzie fotografia portretowa, sensualna, aktowa - pod okiem Alberta będziecie mieli okazję do stworzenia niesamowitych zdjęć w bardzo klimatycznym miejscu. Dodatkową zaletą naszych szkoleń jest to, iż odbywają się one w kameralnym gronie, w Sulimierzu, gdzie pomysły na zdjęcia się nie kończą. Dzięki temu każdy z uczestników ma dużo czasu na indywidualną prace z modelka pod okiem prowadzącego.

Czytaj więcej...

Zajęcia indywidualne

W związku z licznymi zapytaniami przygotowaliśmy dla Państwa ofertę zajęć indywidualnych - dostosowaną bezpośrednio na konkretne potrzeby Uczestnika tego typu szkoleń. Są one skierowane m.in. dla osób, które nie mogły zapisać się na zajęcia grupowe oraz dla wszystkich preferujących indywidualne spotkania z naszym szkoleniowcem www.lukaszbrodala.pl

W przypadku zajęć indywidualnych zyskujemy nieograniczona możliwość dostosowania intensywności spotkań (od 1 do 5 razy w tygodniu)

Mamy całkowitą dowolność w wyborze długości zajęć (od 60 minut po dowolną wielokrotność tego czasu)

Zakres kursu jest dobierany na podstawie analizy potrzeb konkretnego Uczestnika - począwszy od podstaw fotografii, poprzez jej bardziej zaawansowane dziedziny oraz obróbkę cyfrową zdjęć w programach takich jak Adobe Lightroom, Photoshop czy Capture One. Są świetną alternatywą do zajęć grupowych, gdy nasza wiedza, którą już posiadamy ma zostać usystematyzowana.

Zajęcia indywidualne to również większa intensywność (100 procent czasu wykładowcy poświęcone jest Kursantowi )

W celu wysłania zapytania proszę o wypełnienie formularza.

* podana cena jest kwotą brutto - wystawiamy fakturę VAT
Regulamin - warsztaty
Zakup jako Prezent!

Czytaj więcej...

Adobe Lightroom pierwsze kroki Gdańsk 11.03.2018

Adobe Lightroom pierwsze kroki Gdańsk 11.03.2018Są to szkolenia skierowane do osób, które chcą poznać tajniki obróbki zdjęć w najbardziej popularnym programie do postprocessingu - Adobe Lightroom. Jest to fantastyczne narzędzie, dedykowane zarówno dla profesjonalnych fotografików jak i osób, które pasjonują się tą dziedziną i chcą, by robione przez nich zdjęcia zyskały na jakości dzięki zastosowanej obróbce. Dzięki tym warsztatom zdobędziecie umiejętność sprawnego wykorzystania funkcji Lightrooma, jak również sposoby bezproblemowego i szybkiego katalogowania zdjęć oraz ich edycji - tak, by w maksymalnym stopniu wykorzystać możliwości jakie daje nam współczesna fotografia cyfrowa. Wasze zdjęcia zyskają zupełnie nowy wymiar, rozwiną skrzydła, gdy wywołacie cyfrowy negatyw w programie Lightroom.

Czytaj więcej...

Kurs fotografii pierwsze kroki - Gdańsk 10.03.2018

Kurs fotografii pierwsze kroki - Gdańsk 10.03.2018Zaczynasz swoją przygodę z fotografią ?   Może już dawno masz w torbie lustrzankę i nadal nie potrafisz wykorzystać jej potencjału ? Jeśli fotografujesz w trybie automatycznym, a takie hasła jak ekspozycja, histogram czy pomiar światła są Ci obce to zapraszam na kurs z podstaw fotografii. Szkolenie to będzie nastawione na praktykę - teorii tylko tyle ile jest niezbędne, aby poznać swój aparat. Na pewno nie poznacie historii fotografii czy innej tematyki , która nie przyda się podczas fotografowania. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych - w zamian oferuję swoje wieloletnie doświadczenie w przekazywaniu wiedzy zawiązanej z fotografią - zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

Czytaj więcej...

Kurs fotografii pierwsze kroki - Poznań 09-12.2017

zajawka poznan poczatekZaczynasz swoją przygodę z fotografią ?   Może już dawno masz w torbie lustrzankę i nadal nie potrafisz wykorzystać jej potencjału ? Jeśli fotografujesz w trybie automatycznym, a takie hasła jak ekspozycja, histogram czy pomiar światła są Ci obce to zapraszam na kurs z podstaw fotografii. Szkolenie to będzie nastawione na praktykę - teorii tylko tyle ile jest niezbędne, aby poznać swój aparat. Na pewno nie poznacie historii fotografii czy innej tematyki , która nie przyda się podczas fotografowania. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych - w zamian oferuję swoje wieloletnie doświadczenie w przekazywaniu wiedzy zawiązanej z fotografią - zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

Czytaj więcej...

Kurs fotografii pierwsze kroki - Wrocław 10.12.2017

szkoleniafoto pl kurs fotografii pierwsze kroki wrocaw.zajawkaZaczynasz swoją przygodę z fotografią ?   Może już dawno masz w torbie lustrzankę i nadal nie potrafisz wykorzystać jej potencjału ? Jeśli fotografujesz w trybie automatycznym, a takie hasła jak ekspozycja, histogram czy pomiar światła są Ci obce to zapraszam na kurs z podstaw fotografii. Szkolenie to będzie nastawione na praktykę - teorii tylko tyle ile jest niezbędne, aby poznać swój aparat. Na pewno nie poznacie historii fotografii czy innej tematyki , która nie przyda się podczas fotografowania. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych - w zamian oferuję swoje wieloletnie doświadczenie w przekazywaniu wiedzy zawiązanej z fotografią - zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

Czytaj więcej...