Warsztaty fotograficzne

SzkoleniaFoto.pl

Kurs fotografii pierwsze kroki - Poznań 07-04.2018

zajawka poznan poczatekZaczynasz swoją przygodę z fotografią ?   Może już dawno masz w torbie lustrzankę i nadal nie potrafisz wykorzystać jej potencjału ? Jeśli fotografujesz w trybie automatycznym, a takie hasła jak ekspozycja, histogram czy pomiar światła są Ci obce to zapraszam na kurs z podstaw fotografii. Szkolenie to będzie nastawione na praktykę - teorii tylko tyle ile jest niezbędne, aby poznać swój aparat. Na pewno nie poznacie historii fotografii czy innej tematyki , która nie przyda się podczas fotografowania. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych - w zamian oferuję swoje wieloletnie doświadczenie w przekazywaniu wiedzy zawiązanej z fotografią - zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

 

PROGRAM SZKOLENIA :

  • poznajemy swój sprzęt - przyciski, funkcje itp.
  • podział oraz rodzaje obiektywów i sposoby ich wykorzystania
  • programy tematyczne - czy warto z nich korzystać ? 
  • tryby AV , TV oraz tryb manualny
  • RAW kontra JPG - dlaczego warto korzystać z cyfrowych negatywów ?
  • pomiar światła: przysłona, czas, czułość – czyli zasady prawidłowej ekspozycji 
  • histogram - z czym to "się je " i do czego służy ?
  • prawidłowe komponowania kadru – trójpodział, itd.
  • technika wykonania fotografii portretowej, pejzażu oraz architektury - cenne wskazówki 
  • fotografia w świetle zastanym i z użyciem lampy błyskowej
  • najczęstsze błędy w fotografii – jak ich uniknąć?
  • i wszystko to, o co mnie zapytacie…

 

Podczas zajęć wychodzimy również w plener, aby wiedze teoretyczną przyswoić również na konkretnych zadaniach zdjęciowych w różnych warunkach oświetleniowych.

 

Termin warsztatów : 07.04.2018 w godz. 10:00 - 18:00  
Koszt warsztatów : 299 PLN PROMOCJA 249 zł
Miejsce : Poznań ul.Kolejowa 1
Liczba uczestników : max 12 osób
Uczestnik powinien ze sobą zabrać : dowolny aparat cyfrowy z możliwością manualnych ustawień
Cena zawiera : napoje i przekąski 

 

One + One - Zapisz się z drugą osobą na dowolny kurs/warsztaty a oboje zgarniecie 10% zniżki ! 

 

* podana cena jest kwotą brutto - wystawiamy fakturę VAT
Regulamin - warsztaty
Zakup jako Prezent!

Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Wpisz kod z obrazka
Nieprawidłowe dane
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. Dz. U. Nr 133, Poz. 883).
Zapoznałem(am) się z Regulaminem zakupu
0.00 PLN