Warsztaty fotograficzne

SzkoleniaFoto.pl

Szczecin

Warsztaty Fotografii Noworodkowej 14.04.2018

szkoleniafoto pl warsztaty fotografii noworodkowej szczecin 02 12 2017.zajawka

Serdecznie zapraszamy na warsztaty fotografii noworodkowej, które poprowadzi doświadczona w tej dziedzinie Magdalena Borys.
Zaczynasz swoja przygodę z fotografią noworodkową, a może chcesz po prostu robić lepsze zdjęcia kilkudniowych maluszków ? Na naszych warsztatach dowiesz się jak świadomie dobierać stylizację , jak układać noworodka, jak radzić sobie z nietypowymi sytuacjami podczas sesji, jak wykorzystywać światło zastane, aby zdjęcia miały w sobie to "coś", czy jak unikać błędów podczas fotografowania noworodka.
Zajęcia nastawione są na praktykę, ale wiedzy teoretycznej również nie braknie. Omówimy również zagadnienia dotyczące marketingu oraz obróbki cyfrowej w programie Adobe Photoshop. 

Czytaj więcej...

Fotografia Kulinarna od A do Z - Szczecin 16.09.2018

Fotografia Kulinarna od A do Z - Szczecin 16.09.2018Serdecznie zapraszamy na warsztaty fotografii kulinarnej. Są one przeznaczone dla miłośników kulinariów, blogerów, menagerów restauracji , jak również dla tych którzy z fotografowaniem dań wiążą nadzieję na przyszłą karierę :) Pamiętajmy, że prawidłowo wykonane i przygotowane zdjęcie jest głównym narzędziem marketingowym w rękach restauracji, hoteli, producentów najróżniejszych produktów spożywczych, portali , blogów oraz wydawnictw kulinarnych. Dzięki tym zajęciom w mig opanujesz wiedzę, która pozwoli Ci uwiecznić Twoje kulinarne dzieła. Zdobędziesz wiedzę teoretyczną i PRAKTYCZNĄ dotyczącą sprzętu, kompozycji oraz sposobu oświetlenia fotografowanego obiektu. Nauczysz się obrabiać zdjęcia w cyfrowej ciemni - dodawać efekty, korygować wady i udostępniać efekty Twojej pracy.

Czytaj więcej...

Adobe Lightroom, Photoshop, Portret w studio - Krótko i na temat....

Szkoleniafoto pl zajawka krotko i na tematZapraszamy na nowy cykl spotkań fotograficznych "Krótko i na temat -....". Dlaczego taka nazwa ? Właśnie dlatego, iż podczas  zajęć będzie konkretnie w danym temacie, bez zbędnych informacji. Pomimo, iż spotkania planujemy na około 3 godziny to zapewniamy Was, iż informacji przedstawiających daną temetyke fotograficzną będzie sporo :) Szkolenia nastawione są na praktykę - podczas całych zajęć skupiamy się na fotografowaniu, obserwowaniu rezultatów naszej pracy oraz omawianiu ewentualnych błędów, aby unikać ich w przyszłości. Pokażemy Wam jak w świadomy sposób posługiwać się posiadanym sprzętem, tak by uzyskać zamierzone efekty.

Czytaj więcej...

Kurs fotografii pierwsze kroki - Szczecin 24-25.03.2018

Kurs fotografii pierwsze kroki - Szczecin 24-25.03.2018Zaczynasz swoją przygodę z fotografią ?   Może już dawno masz w torbie lustrzankę i nadal nie potrafisz wykorzystać jej potencjału ? Jeśli fotografujesz w trybie automatycznym, a takie hasła jak ekspozycja, histogram czy pomiar światła są Ci obce to zapraszam na kurs z podstaw fotografii. Szkolenie to będzie nastawione na praktykę - teorii tylko tyle ile jest niezbędne, aby poznać swój aparat. Na pewno nie poznacie historii fotografii czy innej tematyki , która nie przyda się podczas fotografowania. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych - w zamian oferuję swoje wieloletnie doświadczenie w przekazywaniu wiedzy zawiązanej z fotografią - zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

Czytaj więcej...