Warsztaty fotograficzne

SzkoleniaFoto.pl

Kurs Fotografia dla średniozaawansowanych Szczecin 23-25.11.2018

kurs fotografia dla sredniozaawansowanych 23 25 11 2018 szkoleniafoto szczecin zajawka kopia

Wszechstronny kurs fotografii dla osób, które znają już zasady prawidłowej ekspozycji i mają solidne podstawy manualnej obsługi aparatu. Jeśli chcesz "wycisnąć" ze swojego sprzętu coś więcej i wkroczyć w poziom bardziej zaawansowany , to jest to szkolenie skierowane właśnie do Ciebie. 
Kurs "Fotografia dla średniozaawansowanych" jest świetną kontynuacją naszego szkolenia z podstaw "Fotografia - pierwsze kroki"
Ugruntujesz swoją wiedzę i poszerzysz ją o nowe umiejętności fotograficzne. 

 

 

 

Serdecznie zapraszamy na nowy cykl szkoleń fotograficznych skierowany do osób średniozaawansowanych. Na kursie poruszanych będzie wiele dziedzin fotografii - od portretu, poprzez fotografię krajobrazu, architektury, jak również obróbkę cyfrową w programie Adobe Lightroom.

Wszechstronny kurs fotografii polecamy osobom, które znają już zasady prawidłowej ekspozycji i mają solidne podstawy manualnej obsługi aparatu.
Jeśli chcesz "wycisnąć" ze swojego sprzętu coś więcej i wkroczyć w poziom bardziej zaawansowany , to jest to szkolenie skierowane właśnie do Ciebie. 
Kurs "Fotografia dla średniozaawansowanych" jest świetną kontynuacją naszego szkolenia z podstaw "Fotografia - pierwsze kroki"
Ugruntujesz swoją dotychczasową wiedzę i poszerzysz ją o nowe umiejętności fotograficzne. 

 

RAMOWY PROGRAM WARSZTATÓW :

PIĄTEK
 
17:00 - 18:30 Fotografia nocna , malowanie światłem - spotykamy się w plenerze
 
SOBOTA :
 
9:00 - 11:30  Fotografia portretowa w studio ; prostota przekazu - jak uzyskać świetne efekty przy użyciu minimalnej ilości sprzętu - 1 lampa + 1 modyfikator, portert przy świetle zastanym
12:00 - 14:00 Fotografia portretowa w plenerze 
14:30 - 16:00 Fotografia architektury i krajobrazu miejskiego ; HDR - kilka ekspozycji i duża rozpiętość tonalna .....po co to wszystko ?
 
Podczas modułu z fotografii portertowej pozować będzie Modelka oraz Mały Model, aby zapoznać się z portretową fotografią dziecięcą.
W studio będą zaranżowane 2 stanowiska pracy.
 
NIEDZIELA :
 
10:00 - 11:30 Zewnętrzna i wbudowana lampa błyskowa - nie taki diabeł straszny.....proste techniki radzenia sobie w trudnych warunkach oświetleniowych
12:00 - 13:00 Macro "za grosze" - jak podejść do tematu makrofotografii nie wydając fortuny, a uzyskać zadowalające efekty
13:15 - 14:15 Omównie i ocena zdjęć uczestników - jak unikać błędów ?
14:30 - 18:00 Adobe Lightroom - obróbka na piątkę w pięciu prostych krokach

 

 

Termin warsztatów : 23-25.11.2018 w godz. PIĄTEK 17:00 - 18:30
                                                                          SOBOTA 9:00 - 18:30
                                                                          NIEDZIELA 10:00 - 18:00

Koszt warsztatów : 449 PLN  brutto / 349 PLN dla uczestników kursu Fotografia - pierwsze kroki  
Miejsce : Studio ul. Kaszubska 57 Szczecin
Liczba uczestników : maksymalnie 10 osób
Uczestnik powinien ze sobą zabrać : dowolny aparat cyfrowy z możliwością manualnych ustawień, statyw, reporterska lampa błyskowa, laptop z zainstalowanym programem Adobe LR ( wersja m.in. 5 )
Cena zawiera : opiekę merytoryczną Prowadzącego , napoje i przekąski 

 

* podana cena jest kwotą brutto - wystawiamy fakturę VAT
Regulamin - warsztaty
Zakup jako Prezent!

Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
raczej cyfry :)
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. Dz. U. Nr 133, Poz. 883).
Zapoznałem(am) się z Regulaminem zakupu
0.00 PLN