Warsztaty fotograficzne

SzkoleniaFoto.pl

Spotkania Fotograficzne Krótko i na temat....

Szkoleniafoto pl zajawka krotko i na tematZapraszamy na nowy cykl spotkań fotograficznych "Krótko i na temat -....". Dlaczego taka nazwa ? Właśnie dlatego, iż podczas  zajęć będzie konkretnie w danym temacie, bez zbędnych informacji. Pomimo, iż spotkania planujemy na około 3 godziny to zapewniamy Was, iż informacji przedstawiających daną temetyke fotograficzną będzie sporo :) Szkolenia nastawione są na praktykę - podczas całych zajęć skupiamy się na fotografowaniu, obserwowaniu rezultatów naszej pracy oraz omawianiu ewentualnych błędów, aby unikać ich w przyszłości. Pokażemy Wam jak w świadomy sposób posługiwać się posiadanym sprzętem, tak by uzyskać zamierzone efekty.

 

Dla Kogo spotkania Krótko i na temat ?

Jeżeli znasz swój aparat i chcesz zagłębic się w fotografię architektury to są to warsztaty dla Ciebie.

Krótko i na temat - Adobe Lightroom

Kurs adresowany jest do osób pragnących pogłębić umiejętności w zakresie obróbki cyfrowej zdjęć w programie Adobe Lightroom.

Zajęcia mają charakter praktyczny podczas, których poznamy podstawy cyfrowej ciemni, czyli moduł Develop.

MAKSIMUM ĆWICZEŃ PRAKTYCZNYCH - nauczymy się jak tworzyć piękne panoramy, poznamy techniki obróbki zdjęć niedoświetlonych lub prześwietlonych oraz wiele innych zagadnień - wszystko poparte przykładami zdjęciowymi.

Jest to szkolenie nastawione na praktykę , każde zagadnienie będzie poparte przykładowymi zdjęciami, aby jak najłatwiej można było przyswoić wiedzę dotyczącą programu Adobe Lightroom.
Poruszane zagadnienia oraz ogólną pracę w tym programie staram się omówić w jak najprostszy i bardzo przyswajalny sposób, aby osoby stawiające pierwsze kroki w Lightroomie nie miały problemów z obróbką swoich zdjęć.

Czas trwania kursu 3.5 h
Liczba uczestników : Max 12 osób

 

Termin warsztatów : 04.10.2017 w godz. 16:30 - 20:15 
Koszt warsztatów : 99 PLN brutto / dla uczestników wcześniejszych szkoleń 69 PLN
Miejsce : studio Brodi, ul. Kaszubska 57
Liczba uczestników : maksymalnie 12 osób
Uczestnik powinien ze sobą zabrać : laptop z zainstalowanym programem Adobe Lightroom ( wersja min. 5 ) 
Cena zawiera : opiekę merytoryczą Prowadzącego

 

 

Krótko i na temat - Fotografia portretowa w przestrzeni miejskiej

Kurs adresowany jest do osób pragnących pogłębić umiejętności w zakresie fotografii portretu. 

Zajęcia mają charakter praktyczny. Będziemy na nich poruszać następujące zagadnienia:

  • - Sprzęt fotograficzny wykorzystywany w fotografii portretowej - zalety i ograniczenia Waszego sprzętu
  • - Przełamywanie barier w fotografowaniu portretu.
  • - Jak wykonywać poprawne zdjęcia w przestrzeni miejskiej  
  • - Proste zasady poprawiające komfort pracy 
  • - Jak przy minimum środków poprawić jakość naszych zdjęć - porady i triki

Dzięki zdobytym podstawom związanych z techniką fotografii portretowej na pewno zwiększy się twoja liczba udanych zdjęć  :)

Czas trwania kursu 3,5 h
Max 8 osób

Podczas zajęć pozować będzie Modelka.

Termin warsztatów : 06.09.2017 w godz. 16:30 - 20:00 
Koszt warsztatów : 89 PLN brutto / dla uczestników wcześniejszych szkoleń 59 PLN
Miejsce : spotykamy się przy Zamku Książąt Pomorskch o godz. 16:15
Liczba uczestników : maksymalnie 8 osób
Uczestnik powinien ze sobą zabrać : dowolny aparat cyfrowy wraz z obiektywem, ewentualnie lampę błyskową
Cena zawiera : opiekę merytoryczą Prowadzącego , zapewniamy Modelkę

 

Krótko i na temat -  Fotografia Portretowa w Studio

Kurs adresowany jest do osób pragnących spróbować swoich sił w portrecie wykonywanym w warunkach studyjnych.

Zajęcia mają charakter praktyczny. Będziemy na nich poruszać następujące zagadnienia:

  • - Sprzęt fotograficzny wykorzystywany w fotografii studyjnej - zalety i wady oświetlenia błyskowego oraz stałego, modyfikatory światła
  • - Przełamywanie barier w pracy z Modelką w studio fotograficznym.
  • - Jak poprawnie wykonywać zdjęcia w warunkach studyjnych - podstawowe błędy oraz porady jak ich unikać
  • - Jak zaplanować sesje
  • - Jak przy minimum sprzętu zbudować własne / domowe studio 

Dzięki zdobytym podstawom sposobu pracy w studio, zapoznaniem się z modyfikatorami oraz ich zastosowaniem, kolejne sesje studyjne będą Wam niestraszne :)

Czas trwania kursu 3,5h 
Podczas zajęć pozować będzie Modelka.

Termin warsztatów : 20.09.2017 w godz. 16:30 - 20:00 
Koszt warsztatów : 89 PLN brutto / dla uczestników wcześniejszych szkoleń 59 PLN
Miejsce : studio Brodi ul. Kaszubska 57/108 ( I piętro )
Liczba uczestników : maksymalnie 8 osób
Uczestnik powinien ze sobą zabrać : dowolny aparat cyfrowy wraz z obiektywem portretowym wyposażony w gorącą stopkę lub wyjście synchronizacyjne do lamp błyskowych
Cena zawiera : opiekę merytoryczą Prowadzącego , zapewniamy Modelkę oraz sprzęt studyjny ( wyzwalacze do wszystkich systemów )

 

* podana cena jest kwotą brutto - wystawiamy fakturę VAT
Regulamin - warsztaty
Zakup jako Prezent!

Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
raczej cyfry :)
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. Dz. U. Nr 133, Poz. 883).
Zapoznałem(am) się z Regulaminem zakupu


0.00 PLN