Warsztaty fotograficzne

SzkoleniaFoto.pl

Warsztaty

Warsztaty Fotografii Portretowej - 01.12.2019

szkoleniafoto pl warsztaty z wizau lubnego zajawkaSerdecznie zapraszamy na Warsztaty Fotografii Portretowej w 100% nastawione na praktykę - podczas całych zajęć skupiamy się na fotografowaniu, obserwowaniu rezultatów naszej pracy oraz omawianiu ewentualnych błędów, aby unikać ich w przyszłości. Pokażemy Wam jak w świadomy sposób posługiwać się posiadanym sprzętem, tak by uzyskać jak najlepsze rezultaty i zamierzone efekty. Nauczycie się jak budować nastrój sesji , jak pracować z modelem oraz jak prostymi środkami robić interesujące portrety.

Czytaj więcej...

Marta Machej - portret / beauty & fashion 8-9.06.2019

beauty 2Warsztaty z portretu , fotografii beauty i fashion, które poprowadzi doświadczona i kreatywna w tej tematyce Marta Machej. Zajęcia odbywają się w studio z udziałem doświadczonych Modelek. Jeśli warunki tmosferyczne nam na to pozwolą to zaplanowaliśmy również moduł plenerowy. Poznancie różne rodzaje oświetlenia i modyfikatorów oraz sposobu ich efektywnego wykorzystania podczas sesji zdjęciowych. Techniki pracy fotografa podczas sesji portretowej, beauty oraz fashion. Profesjonalna obróbka zdjęć - narzędzia oraz różnice pomiędzy retuszem "zwykłym", a high-end.

 



 

 

Czytaj więcej...

Adobe Lightroom -pierwsze kroki Szczecin 19.01.2020

zajawka poznan poczatek

Serdecznie zapraszamy na cykl warsztatów - Krótko i na temat...Jak wskazuje nazwa jest to kurs obróbki cyfrowej zdjęć w pigułce.  Intensywne kompendium wiedzy teoretycznej połączonej z praktyka - na pewno rozwieje Twoje wątpliwości w tematyce obróbki plików RAW w cyfrowej ciemni  jaką jest Adobe Lightroom.

Czytaj więcej...

Kurs Fotografia dla średniozaawansowanych Szczecin 24-26.01.2020

kurs szkoleniafoto pl portret i postprocesing sulimierz

Wszechstronny kurs fotografii dla osób, które znają już zasady prawidłowej ekspozycji i mają solidne podstawy manualnej obsługi aparatu. Jeśli chcesz "wycisnąć" ze swojego sprzętu coś więcej i wkroczyć w poziom bardziej zaawansowany , to jest to szkolenie skierowane właśnie do Ciebie. 
Kurs "Fotografia dla średniozaawansowanych" jest świetną kontynuacją naszego szkolenia z podstaw "Fotografia - pierwsze kroki"
Ugruntujesz swoją wiedzę i poszerzysz ją o nowe umiejętności fotograficzne. 

Czytaj więcej...

Albert Finch - zmysł, dotyk, emocje... - 21.12.2019

Szkoleniafoto.pl Albert Finch Sensual Serdecznie zapraszamy na warsztaty z Albertem Finchem ....zmysł, dotyk, emocje.
Bardzo intensywne zajęcia podczas, których towarzyszyć nam będa doświadczone modelki. Poznamy tajniki pracy Alberta - w  szczególności Jego sposób operowania światłem zastanym. Dodatkową zaletą naszych szkoleń jest to, iż odbywają się one w bardzo kameralnym gronie - maksymalnie 8 osób!Dzięki temu każdy z uczestników ma dużo czasu na  indywidualną prace z modelka pod okiem Prowadzącego.

Czytaj więcej...

Warsztaty w studio - Krótka historia o miłości.....16-17.11.2019

kurs szkoleniafoto pl studio pierwsze kroki lesznoSerdecznie zapraszamy na autorskie warsztaty fotografii studyjnej, które poprowadzi Łukasz Brodala - dwukrotny laureat nagrody Fotoerotica. 
Krótka historia o miłości…...czyli fotografia subtelna, zmysłowa, niezwykle naturalna i uwalniająca kobiece emocje.Brzmi jak temat z filmu ? Przyznam, że troszkę tak miało być....W swoich fotografiach przedstawiających człowieka dążę do jak największej naturalności, uchwycenia momentu w taki sposób, aby zdjęcie wyglądało jak klatka filmowa.
Warsztaty skierowane są do osób, które podstawy i obsługę aparatu mają już opanowane :) Dodatkową zaletą jest to, iż odbywają się w małej grupie i przyjaznej atmosferze.

Czytaj więcej...

Kurs fotografii pierwsze kroki - Szczecin 23-24.11.2019

kurs szkoleniafoto pl studio pierwsze kroki kaliszZaczynasz swoją przygodę z fotografią ?   Może już dawno masz w torbie lustrzankę i nadal nie potrafisz wykorzystać jej potencjału ? Jeśli fotografujesz w trybie automatycznym, a takie hasła jak ekspozycja, histogram czy pomiar światła są Ci obce to zapraszam na kurs z podstaw fotografii. Szkolenie to będzie nastawione na praktykę - teorii tylko tyle ile jest niezbędne, aby poznać swój aparat. Na pewno nie poznacie historii fotografii czy innej tematyki , która nie przyda się podczas fotografowania. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych - w zamian oferuję swoje wieloletnie doświadczenie w przekazywaniu wiedzy zawiązanej z fotografią - zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

Czytaj więcej...

Kurs fotografii pierwsze kroki - Kalisz 11.01.2020

Kurs fotografii pierwsze kroki - Kalisz 11.01.2020Zaczynasz swoją przygodę z fotografią ?   Może już dawno masz w torbie lustrzankę i nadal nie potrafisz wykorzystać jej potencjału ? Jeśli fotografujesz w trybie automatycznym, a takie hasła jak ekspozycja, histogram czy pomiar światła są Ci obce to zapraszam na kurs z podstaw fotografii. Szkolenie to będzie nastawione na praktykę - teorii tylko tyle ile jest niezbędne, aby poznać swój aparat. Na pewno nie poznacie historii fotografii czy innej tematyki , która nie przyda się podczas fotografowania. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych - w zamian oferuję swoje wieloletnie doświadczenie w przekazywaniu wiedzy zawiązanej z fotografią - zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

 

 

 

Czytaj więcej...

Kurs fotografii pierwsze kroki - Gorzów Wlkp. 14.12.2019

Kurs fotografii pierwsze kroki - Gorzów Wlkp. 14.12.2019Zaczynasz swoją przygodę z fotografią ?   Może już dawno masz w torbie lustrzankę i nadal nie potrafisz wykorzystać jej potencjału ? Jeśli fotografujesz w trybie automatycznym, a takie hasła jak ekspozycja, histogram czy pomiar światła są Ci obce to zapraszam na kurs z podstaw fotografii. Szkolenie to będzie nastawione na praktykę - teorii tylko tyle ile jest niezbędne, aby poznać swój aparat. Na pewno nie poznacie historii fotografii czy innej tematyki , która nie przyda się podczas fotografowania. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych - w zamian oferuję swoje wieloletnie doświadczenie w przekazywaniu wiedzy zawiązanej z fotografią - zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

Czytaj więcej...

Biało - Czarne Plenery VI Edycja 27-29.09.2019

szkoleniafoto pl plenery fotograficzne w sulimierzu zajawka 1Plenerowe spotkania fotograficzne skierowane do osób, które połknęły już bakcyla fotograficznego i ciągle im mało focenia :) Świetna propozycja dla fotografów chcących poszerzyć swoje portfolio.
Tym razem zapraszamy nie na warsztaty, a na spotkania fotograficzne , na których fotografowie wspólnie z Modelkami sami organizują swój czas i tworzą wyjątkowe kadry.
Ze swojej strony zapewniam  noclegi oraz pełne wyżywienie - w zależności jaka opcję spędzenia czasu wybierzecie.

 

Czytaj więcej...

Sensualny świat Alberta Fincha 05-07.07.2019

Sensualny świat Alberta Fincha 05-07.07.2019

Zapraszamy do niewielkiego i bardzo kameralnego gospodarstwa agroturystycznego w Sulimierzu na warsztaty fotografii sensualnej, które poprowadzi Albert „Finch”.
Tematyką warsztatów będzie fotografia portretowa, sensualna, aktowa - pod okiem Alberta będziecie mieli okazję do stworzenia niesamowitych zdjęć w bardzo klimatycznym miejscu. Dodatkową zaletą naszych szkoleń jest to, iż odbywają się one w kameralnym gronie, w Sulimierzu, gdzie pomysły na zdjęcia się nie kończą. Dzięki temu każdy z uczestników ma dużo czasu na indywidualną prace z modelka pod okiem prowadzącego.

Czytaj więcej...

Plenerowe warsztaty Kreatywnej Fotografii Dziecięcej Mariola Glajcar

szkoleniafoto pl plenerowe warsztaty fotografii dzieciecej mariola glajcar zajawka

Zapraszamy do niewielkiego i bardzo kameralnego gospodarstwa agroturystycznego w Sulimierzu na warsztaty kratywnej fotografii dziecięcej, które poprowadzi niezwykle utalentowana Mariola Glajcar .W Sielskim Zakątku będziecie mieli okazję na poprawę swojego warsztatu, poznanie technik oraz prawidłowej kompozycji co w konsekwencji pozwoli na zrozumienie  specyfiki fotografii dziecięcej w sposób bardziej kreatywny. Drugiego dnia zaplanowany jest moduł obróbkowy . Będzie niezwykle intensywnie!!!!!

 

 

 

 

 

Czytaj więcej...

Szkolenia indywidualne

W związku z licznymi zapytaniami przygotowaliśmy dla Państwa ofertę szkoleń indywidualnych - dostosowanych bezpośrednio na konkretne potrzeby Uczestnika tego typu kursów. Są one skierowane m.in. dla osób, które nie mogły zapisać się na zajęcia grupowe oraz dla wszystkich preferujących indywidualne spotkania z naszym szkoleniowcem www.lukaszbrodala.pl

W przypadku zajęć indywidualnych zyskujemy nieograniczona możliwość dostosowania intensywności spotkań (od 1 do 5 razy w tygodniu)

Mamy całkowitą dowolność w wyborze długości zajęć (od 60 minut po dowolną wielokrotność tego czasu) - preferowane spotkania m.in. 2-godzinne.

Zakres kursu jest dobierany na podstawie analizy potrzeb konkretnego Uczestnika - począwszy od podstaw fotografii, poprzez jej bardziej zaawansowane dziedziny oraz obróbkę cyfrową zdjęć w programach takich jak Adobe Lightroom, Photoshop czy Capture One. Są świetną alternatywą do zajęć grupowych, gdy nasza wiedza, którą już posiadamy ma zostać usystematyzowana.

Szkolenia indywidualne to również większa intensywność (100 procent czasu wykładowcy poświęcone jest Kursantowi )

W celu wysłania zapytania proszę o wypełnienie formularza.

* podana cena jest kwotą brutto - wystawiamy fakturę VAT
Regulamin - warsztaty
Zakup jako Prezent!

Czytaj więcej...

Kurs fotografii pierwsze kroki - Gdańsk 09.11.2019

Kurs fotografii pierwsze kroki - Gdańsk 09.11.2019Zaczynasz swoją przygodę z fotografią ?   Może już dawno masz w torbie lustrzankę i nadal nie potrafisz wykorzystać jej potencjału ? Jeśli fotografujesz w trybie automatycznym, a takie hasła jak ekspozycja, histogram czy pomiar światła są Ci obce to zapraszam na kurs z podstaw fotografii. Szkolenie to będzie nastawione na praktykę - teorii tylko tyle ile jest niezbędne, aby poznać swój aparat. Na pewno nie poznacie historii fotografii czy innej tematyki , która nie przyda się podczas fotografowania. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych - w zamian oferuję swoje wieloletnie doświadczenie w przekazywaniu wiedzy zawiązanej z fotografią - zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

Czytaj więcej...

Kurs fotografii pierwsze kroki - Poznań 18.01.2020

zajawka poznan poczatekZaczynasz swoją przygodę z fotografią ?   Może już dawno masz w torbie lustrzankę i nadal nie potrafisz wykorzystać jej potencjału ? Jeśli fotografujesz w trybie automatycznym, a takie hasła jak ekspozycja, histogram czy pomiar światła są Ci obce to zapraszam na kurs z podstaw fotografii. Szkolenie to będzie nastawione na praktykę - teorii tylko tyle ile jest niezbędne, aby poznać swój aparat. Na pewno nie poznacie historii fotografii czy innej tematyki , która nie przyda się podczas fotografowania. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych - w zamian oferuję swoje wieloletnie doświadczenie w przekazywaniu wiedzy zawiązanej z fotografią - zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

Czytaj więcej...

Kurs fotografii pierwsze kroki - Wrocław 22.02.2020

szkoleniafoto pl kurs fotografii pierwsze kroki wrocaw.zajawkaZaczynasz swoją przygodę z fotografią ?   Może już dawno masz w torbie lustrzankę i nadal nie potrafisz wykorzystać jej potencjału ? Jeśli fotografujesz w trybie automatycznym, a takie hasła jak ekspozycja, histogram czy pomiar światła są Ci obce to zapraszam na kurs z podstaw fotografii. Szkolenie to będzie nastawione na praktykę - teorii tylko tyle ile jest niezbędne, aby poznać swój aparat. Na pewno nie poznacie historii fotografii czy innej tematyki , która nie przyda się podczas fotografowania. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych - w zamian oferuję swoje wieloletnie doświadczenie w przekazywaniu wiedzy zawiązanej z fotografią - zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

Czytaj więcej...