Warsztaty fotograficzne

SzkoleniaFoto.pl

Warsztaty

Warsztaty Fotografii Portretowej - 09.05.2021

szkoleniafoto pl warsztaty z wizau lubnego zajawkaSerdecznie zapraszamy na Warsztaty Fotografii Portretowej w 100% nastawione na praktykę - podczas całych zajęć skupiamy się na fotografowaniu, obserwowaniu rezultatów naszej pracy oraz omawianiu ewentualnych błędów, aby unikać ich w przyszłości. Pokażemy Wam jak w świadomy sposób posługiwać się posiadanym sprzętem, tak by uzyskać jak najlepsze rezultaty i zamierzone efekty. Nauczycie się jak budować nastrój sesji , jak pracować z modelem oraz jak prostymi środkami robić interesujące portrety.

Czytaj więcej...

Adobe Lightroom -pierwsze kroki Szczecin 23.05.2021

zajawka poznan poczatek

Serdecznie zapraszamy na cykl warsztatów - Krótko i na temat...Jak wskazuje nazwa jest to kurs obróbki cyfrowej zdjęć w pigułce.  Intensywne kompendium wiedzy teoretycznej połączonej z praktyka - na pewno rozwieje Twoje wątpliwości w tematyce obróbki plików RAW w cyfrowej ciemni  jaką jest Adobe Lightroom.

Czytaj więcej...

Kurs Fotografia dla średniozaawansowanych Szczecin 16-18.04.2021

kurs szkoleniafoto pl portret i postprocesing sulimierz

Wszechstronny kurs fotografii dla osób, które znają już zasady prawidłowej ekspozycji i mają solidne podstawy manualnej obsługi aparatu. Jeśli chcesz "wycisnąć" ze swojego sprzętu coś więcej i wkroczyć w poziom bardziej zaawansowany , to jest to szkolenie skierowane właśnie do Ciebie. 
Kurs "Fotografia dla średniozaawansowanych" jest świetną kontynuacją naszego szkolenia z podstaw "Fotografia - pierwsze kroki"
Ugruntujesz swoją wiedzę i poszerzysz ją o nowe umiejętności fotograficzne. 

Czytaj więcej...

Kurs fotografii pierwsze kroki - Szczecin 06-07.03.2021

kurs szkoleniafoto pl studio pierwsze kroki kaliszZaczynasz swoją przygodę z fotografią ?   Może już dawno masz w torbie lustrzankę i nadal nie potrafisz wykorzystać jej potencjału ? Jeśli fotografujesz w trybie automatycznym, a takie hasła jak ekspozycja, histogram czy pomiar światła są Ci obce to zapraszam na kurs z podstaw fotografii. Szkolenie to będzie nastawione na praktykę - teorii tylko tyle ile jest niezbędne, aby poznać swój aparat. Na pewno nie poznacie historii fotografii czy innej tematyki , która nie przyda się podczas fotografowania. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych - w zamian oferuję swoje wieloletnie doświadczenie w przekazywaniu wiedzy zawiązanej z fotografią - zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

Czytaj więcej...

Kurs fotografii pierwsze kroki - Kalisz 25.07.2021

Kurs fotografii pierwsze kroki - Kalisz 25.07.2021Zaczynasz swoją przygodę z fotografią ?   Może już dawno masz w torbie lustrzankę i nadal nie potrafisz wykorzystać jej potencjału ? Jeśli fotografujesz w trybie automatycznym, a takie hasła jak ekspozycja, histogram czy pomiar światła są Ci obce to zapraszam na kurs z podstaw fotografii. Szkolenie to będzie nastawione na praktykę - teorii tylko tyle ile jest niezbędne, aby poznać swój aparat. Na pewno nie poznacie historii fotografii czy innej tematyki , która nie przyda się podczas fotografowania. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych - w zamian oferuję swoje wieloletnie doświadczenie w przekazywaniu wiedzy zawiązanej z fotografią - zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

 

 

 

Czytaj więcej...

Kurs fotografii pierwsze kroki - Gorzów Wlkp. 27.02.2021

Kurs fotografii pierwsze kroki - Gorzów Wlkp. 27.02.2021Zaczynasz swoją przygodę z fotografią ?   Może już dawno masz w torbie lustrzankę i nadal nie potrafisz wykorzystać jej potencjału ? Jeśli fotografujesz w trybie automatycznym, a takie hasła jak ekspozycja, histogram czy pomiar światła są Ci obce to zapraszam na kurs z podstaw fotografii. Szkolenie to będzie nastawione na praktykę - teorii tylko tyle ile jest niezbędne, aby poznać swój aparat. Na pewno nie poznacie historii fotografii czy innej tematyki , która nie przyda się podczas fotografowania. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych - w zamian oferuję swoje wieloletnie doświadczenie w przekazywaniu wiedzy zawiązanej z fotografią - zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

Czytaj więcej...

Warsztaty Fotografii Portretowej- Gorzów Wielkopolski 28.02.2021

kurs szkoleniafoto pl kurs fotografii pierwsze kroki kaliszSerdecznie zapraszamy na Warsztaty Fotografii Portretowej w 100% nastawione na praktykę - podczas całych zajęć skupiamy się na fotografowaniu, obserwowaniu rezultatów naszej pracy oraz omawianiu ewentualnych błędów, aby unikać ich w przyszłości. Pokażemy Wam jak w świadomy sposób posługiwać się posiadanym sprzętem, tak by uzyskać jak najlepsze rezultaty i zamierzone efekty. Nauczycie się jak budować nastrój sesji , jak pracować z modelem oraz jak prostymi środkami robić interesujące portrety.

Czytaj więcej...

Biało - Czarne Plenery VIII Edycja 23-25.04.2021

szkoleniafoto pl plenery fotograficzne w sulimierzu zajawka 1Plenerowe spotkania fotograficzne skierowane do osób, które połknęły już bakcyla fotograficznego i ciągle im mało focenia :) Świetna propozycja dla fotografów chcących poszerzyć swoje portfolio.
Tym razem zapraszamy nie na warsztaty, a na spotkania fotograficzne , na których fotografowie wspólnie z Modelkami sami organizują swój czas i tworzą wyjątkowe kadry.
Ze swojej strony zapewniam  noclegi oraz pełne wyżywienie - w zależności jaka opcję spędzenia czasu wybierzecie.

 

Czytaj więcej...

Szkolenia indywidualne

W związku z licznymi zapytaniami przygotowaliśmy dla Państwa ofertę szkoleń indywidualnych - dostosowanych bezpośrednio na konkretne potrzeby Uczestnika tego typu kursów. Są one skierowane m.in. dla osób, które nie mogły zapisać się na zajęcia grupowe oraz dla wszystkich preferujących indywidualne spotkania z naszym szkoleniowcem www.lukaszbrodala.pl

W przypadku zajęć indywidualnych zyskujemy nieograniczona możliwość dostosowania intensywności spotkań (od 1 do 5 razy w tygodniu)

Mamy całkowitą dowolność w wyborze długości zajęć (od 60 minut po dowolną wielokrotność tego czasu) - preferowane spotkania m.in. 2-godzinne.

Zakres kursu jest dobierany na podstawie analizy potrzeb konkretnego Uczestnika - począwszy od podstaw fotografii, poprzez jej bardziej zaawansowane dziedziny oraz obróbkę cyfrową zdjęć w programach takich jak Adobe Lightroom, Photoshop czy Capture One. Są świetną alternatywą do zajęć grupowych, gdy nasza wiedza, którą już posiadamy ma zostać usystematyzowana.

Szkolenia indywidualne to również większa intensywność (100 procent czasu wykładowcy poświęcone jest Kursantowi )

W celu wysłania zapytania proszę o wypełnienie formularza.

* podana cena jest kwotą brutto - wystawiamy fakturę VAT
Regulamin - warsztaty
Zakup jako Prezent!

Czytaj więcej...

Kurs fotografii pierwsze kroki - Gdańsk 18.07.202

Kurs fotografii pierwsze kroki - Gdańsk 18.07.202Zaczynasz swoją przygodę z fotografią ?   Może już dawno masz w torbie lustrzankę i nadal nie potrafisz wykorzystać jej potencjału ? Jeśli fotografujesz w trybie automatycznym, a takie hasła jak ekspozycja, histogram czy pomiar światła są Ci obce to zapraszam na kurs z podstaw fotografii. Szkolenie to będzie nastawione na praktykę - teorii tylko tyle ile jest niezbędne, aby poznać swój aparat. Na pewno nie poznacie historii fotografii czy innej tematyki , która nie przyda się podczas fotografowania. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych - w zamian oferuję swoje wieloletnie doświadczenie w przekazywaniu wiedzy zawiązanej z fotografią - zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

Czytaj więcej...

Kurs fotografii pierwsze kroki - Poznań 01.08.2021

zajawka poznan poczatekZaczynasz swoją przygodę z fotografią ?   Może już dawno masz w torbie lustrzankę i nadal nie potrafisz wykorzystać jej potencjału ? Jeśli fotografujesz w trybie automatycznym, a takie hasła jak ekspozycja, histogram czy pomiar światła są Ci obce to zapraszam na kurs z podstaw fotografii. Szkolenie to będzie nastawione na praktykę - teorii tylko tyle ile jest niezbędne, aby poznać swój aparat. Na pewno nie poznacie historii fotografii czy innej tematyki , która nie przyda się podczas fotografowania. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych - w zamian oferuję swoje wieloletnie doświadczenie w przekazywaniu wiedzy zawiązanej z fotografią - zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

Czytaj więcej...

Kurs fotografii pierwsze kroki - Wrocław 16.01.2021

szkoleniafoto pl kurs fotografii pierwsze kroki wrocaw.zajawkaZaczynasz swoją przygodę z fotografią ?   Może już dawno masz w torbie lustrzankę i nadal nie potrafisz wykorzystać jej potencjału ? Jeśli fotografujesz w trybie automatycznym, a takie hasła jak ekspozycja, histogram czy pomiar światła są Ci obce to zapraszam na kurs z podstaw fotografii. Szkolenie to będzie nastawione na praktykę - teorii tylko tyle ile jest niezbędne, aby poznać swój aparat. Na pewno nie poznacie historii fotografii czy innej tematyki , która nie przyda się podczas fotografowania. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych - w zamian oferuję swoje wieloletnie doświadczenie w przekazywaniu wiedzy zawiązanej z fotografią - zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

Czytaj więcej...