Warsztaty fotograficzne

SzkoleniaFoto.pl

Kurs fotografii pierwsze kroki - Szczecin 23-24.11.2019

kurs szkoleniafoto pl studio pierwsze kroki kaliszZaczynasz swoją przygodę z fotografią ?   Może już dawno masz w torbie lustrzankę i nadal nie potrafisz wykorzystać jej potencjału ? Jeśli fotografujesz w trybie automatycznym, a takie hasła jak ekspozycja, histogram czy pomiar światła są Ci obce to zapraszam na kurs z podstaw fotografii. Szkolenie to będzie nastawione na praktykę - teorii tylko tyle ile jest niezbędne, aby poznać swój aparat. Na pewno nie poznacie historii fotografii czy innej tematyki , która nie przyda się podczas fotografowania. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych - w zamian oferuję swoje wieloletnie doświadczenie w przekazywaniu wiedzy zawiązanej z fotografią - zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

 

PROGRAM SZKOLENIA :

 

  • poznajemy swój sprzęt - przyciski, funkcje itp.
  • podział oraz rodzaje obiektywów i sposoby ich wykorzystania
  • programy tematyczne - czy warto z nich korzystać ? 
  • tryby AV , TV oraz tryb manualny
  • RAW kontra JPG - dlaczego warto korzystać z cyfrowych negatywów ?
  • pomiar światła: przysłona, czas, czułość – czyli zasady prawidłowej ekspozycji 
  • histogram - z czym to "się je " i do czego służy ?
  • prawidłowe komponowania kadru – trójpodział, itd.
  • technika wykonania fotografii portretowej, pejzażu oraz architektury - cenne wskazówki 
  • najczęstsze błędy w fotografii – jak ich uniknąć?
  • i wszystko to, o co mnie zapytacie…


  • Wiedza teoretyczna jest również przekładana na praktykę, podczas zajęć wychodzimy w plener, aby fotografować w różnych warunkach oświetleniowych.

 

 

Termin warsztatów : 23-24.11.2019 w godz. 10:00 - 16:00  (łącznie 12 godzin zegarowych)

Koszt warsztatów : 219 PLN brutto
Miejsce : Studio al. Jana Pawła II 50 /u7  Szczecin
Liczba uczestników : 14 osób
Uczestnik powinien ze sobą zabrać : dowolny aparat cyfrowy z możliwością manualnych ustawień
Cena zawiera : napoje i przekąski 

 

One + One - Zapisz się z drugą osobą na dowolny kurs/warsztaty a oboje zgarniecie 10% zniżki ! 

 

* podana cena jest kwotą brutto - wystawiamy fakturę VAT
Regulamin - warsztaty
Zakup jako Prezent!

Opinie - Kurs fotografii pierwsze kroki

Karolina Wilas - Pod okiem Łukasza poznawałam tajniki fotografii cyfrowej począwszy od najprostszego tematu czyli poznania aparatu po obróbkę zdjęć i śmiało mogę polecić. Swoją wiedzę przekazuje w sposób zrozumiały - nawet dla laika, służy pomocą na każdym etapie, cierpliwie tłumaczy a i uśmiech nigdy nie schodzi z jego twarzy. Jeżeli jesteś początkującym fotografem i chcesz opanować swój sprzęt - nie wahaj się. Jeśli chcesz poznać tajniki trudnej edycji czy techniki studyjnej/plenerowej - warsztaty z Łukaszem wprowadzą cię w ten świat

Anna Barnaś - FB:Anna Barnaś Fotografia - Warsztaty prowadzone profesjonalnie. Łukasz jako instruktor jest rewelacyjny. Ciepły, życzliwy, zawsze świetnie przygotowany. Polecam wszystkim!

Krzysztof Wodnicki - Szkolenie pozwoliło mi poznać czym jest fotografia, a przede wszystkim wyjaśniło (podstawowe i nie tylko) pojęcia związane z tematem i możliwości ich stosowania. Po moim całkowitym zniechęceniu do robienia zdjęć w ostatnich miesiącach, gdy nabyłem lustrzankę teraz bez aparatu nie ruszam się z domu. Wszystkie uwagi Pana Łukasza wziąłem sobie głęboko do serca. Czekam na następny kurs z obróbki, jeśli będzie tak samo fachowo poprowadzony, a jestem tego pewien, każdy uczestnik wyniesie z niego bardzo wiele. Pan Łukasz jest bardzo profesjonalny, nie było pytania, na które nie potrafiłby odpowiedzieć używając przy tym szeregu argumentów. Podsumowując - najlepiej zainwestowane 179zł:) Polecam każdemu, do zobaczenia na kolejnych szkoleniach.

Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. Dz. U. Nr 133, Poz. 883).
Zapoznałem(am) się z Regulaminem zakupu
0.00 PLN